Samen met een groep ga je wandelen in de natuur, ik verzorg een wandelmeditatie en we doen oefeningen. Ik laat me altijd leiden door het moment, de groep en de omgeving. De natuur is altijd anders en spiegelt heel mooi dingen. Je geeft jezelf ruimte en stilte, waardoor je meer bij je gevoel komt: uit je hoofd in je hart!